Νέο-Diesel gate αρ.2! Θα επιβιώσει η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία; 50-50 οι πιθανότητες κατάρρευσης λένε οι ειδικοί!

53
Θα αντέξει η Γερμανική Αυτοκινητοβιομηχανία την μεγάλη καθυστέρηση που επέβαλε το πετρελαϊκό λόμπυ και οι πολιτικοί στην μετάβαση της Γερμανίας σε ηλεκτρικά οχήματα; Will Germany’s car industry survive? | DW Documentary (3-9-2019).
Η ευθύνη γι αυτό αποδίδεται στην επιμονή των γερμανικών εταιριών να προωθούν, ακόμα και σήμερα, μεγάλα μοντέλα ντιζεκοκινητήρων, αντί για ηλεκτρικά. Και απειλεί σήμερα, με κατάρρευση, τις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, όπως η VW.
Ο λόγος; Η επιμονή τους να μην έχουν ακόμα ως σήμερα εκδώσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά μόνο υποσχέσεις.
Κι ο κίνδυνος έρχεται από την Κίνα. Οι κινέζοι που κινούνται με ιλιγγιώδης ρυθμούς προς την 100% ηλεκτρική αυτοκίνηση ετοιμάζονται να πάρουν το μεγάλο κομμάτι της αγοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων του κόσμου από το 2020 κιόλας. Βγάζουν ήδη μοντέλα κάτω από την μισή τιμή από ότι θα μπορέσουν να βγάλουν οι Γερμανικές εταιρίες τα πρώτα Η/Ο που υπόσχονται εντός του 2020. Η αλλαγή της βασικής υποδομής των μηχανημάτων των εταιριών εσωτερικής καύσης σε ηλεκτρικά, αποδείχθηκε, πραγματικά, ο μεγαλύτερός τους ανασταλτικός παράγων. (Υπερβολικά χρονοβόρα διαδικασία). Ακόμα και όσες επιβιώσουν θα είναι πάντα τουλάχιστον 5 χρόνια πίσω από την Τέσλα που ξεκίνησε αποκλειστικά με Η/Ο.
Δεν είναι μόνο η Τεσλα, που κατασκευάζει “Μεγα-Εργοστάσιο” εκεί, αλλά και πολλοί άλλοι σημαντικοί εφευρέτες και επενδυτές υποδομής ηλεκτρικών οχημάτων που έφυγαν από την Γερμανία και δουλεύουν για Κινέζικες εταιρίες η/ο, ή άνοιξαν δικές τους εκεί. (πολλοί από αυτούς μιλούν στο παραπάνω, ντοκιμαντέρ της DW που είναι πρόσφατο)
Είναι δε θρασύτατες, οι Γερμανικές εταιρίες: Επιμένουν ότι θα μπορέσουν να βγάλουν για πολλά ακόμα χρόνια “πολύ καθαρότερους κινητήρες καύσης”. Όμως αποδείχθηκε ότι συνεχίζουν να κοροϊδεύουν και να εξαπατούν τους καταναλωτές όπως έκαναν επανειλημμένα:
Συγκεκριμένα: πρόσφατα αποκαλύφθηκε κάτι σαν… DIESEL GATE αρ. 2;
Is this Dieselgate Part 2? | In Depth
Θυμόσαστε το Πρώτο σκάνδαλο με software που “έκλεβε” στους ρύπους που τελικά το είχαν όλες οι εταιρίες, κοινό μυστικό;
Αυτό… λύθηκε. Μάθατε πως;
Έφτιαξαν ένα νέο software που το πέρασαν στο σύστημα του κάθε αυτοκινήτου και μετά το σύστημα έδειχνε την κανονική μέτρηση ρύπων. Κάτι σαν antivirus που θεράπευσε τον ιο με την μορφή “patch”.
Έτσι υποτίθεται ότι λύθηκε το ζήτημα…
Όμως, όπως αποκαλύφθηκε μετά, αυτό το “patch” λειτουργεί μόνο όταν η θερμοκρασία (του χώρου και του αυτοκινήτου) είναι από 10 έως 30 βαθμούς κελσίου. Δηλαδή κάτω από 10 και πάνω από 30 βαθμούς, οι μετρήσεις βγαίνουν και πάλι λάθος, όπως πριν. Πχ όλο το χειμώνα στην Αγγλία και όλο το καλοκαίρι στην Ελλάδα. 🙂

…………………………………………………………

400.000 σχολικά λεωφορεία ξεκινούν να μετατρέπονται σε ηλεκτρικά στις ΗΠΑ: The Magic School Bus | In Depth
Συγκεκριμένα:
1) Θα χρησιμοποιούν φθηνές μπαταρίες από δεύτερο χέρι, από η/α.
Μετά από μια μικρή πτώση στην απόδοση των μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μπορεί να τις αλλάζουν (για λόγους επιτάχυνσης) όμως αυτές συνεχίζουν να είναι κατάλληλες για σχολικά λεωφορεία που κινούνται σιγά και κατά μέσο όρο κάνουν λιγότερο από 100 χλμ την μέρα. (Θα είναι κατάλληλες και για σπίτια με φ/β, όπου επίσης μπορούν να λειτουργούν για πολλά ακόμα χρόνια)
2) Θα μπορούν να αποθηκεύσουν πολλές μπαταρίες στον κατω χώρο του λεοφορείου, μετατοπίζοντας επίσης χαμηλά το κέντρο βάρος του λεοφορείου. Αυτό θα βοηθήσει να μειωθεί ο υπ αρ ένα τρόπος ατυχημάτων με σχολ. λεοφορείο που είναι το ντελαπάρισμα.
3) Τα 400.000 λεοφορεία θα μετατραπούν σε “κινητές μπαταρίες που θα μπορούν να απορροφούν το ρεύμα από (οπουδήποτε από) ΑΠΕ και να το δίνουν στο δίκτυο όταν δεν κινούνται για δρομολόγια. Και είναι πολλές οι ώρες και οι μέρες αργίας. Ειδικά το καλοκαίρι και στις διακοπές θα μπορούν να τροφοδοτούνται ολόκληρες πόλεις μόνο από το πάρκινγ των σχολικών λεοφορείων.
Χρόνος απόσβεσης κόστους μετατροπής τους από ντίζελ σε ηλ.: 4 χρόνια.
Αυτό επίσης θα οδηγήσει σε μεγάλη εξοικονόμηση χρημάτων από πολλούς άλλους παράγοντες κάθε χρόνο. (δείτε το βίντεο).
………………………………………………………….
Παρακαλούνται οι διαμένοντες σε ΗΠΑ να προσέχουν την προέλευση του βοδινού κρέατος που ψωνίζουν και να συμμετέχουν σε: Μπουκοτάζ σε κρέας προέλευσης Βραζιλίας: Amazon Rainforest Fires
…………………………………………………………
Ο Jack Rickard ο πρώτος κατασκευαστής Ηλ Οχ των ΗΠΑ που από μικρός μετέτρεπε το αγαπημένο σας όχημα σε ηλεκτρικό, δεκαετίες πριν ξεκινήσει η Τέσλα, δήλωσε ότι μετά το μοντέλο 3 της Τέσλα σταματάει:
“Το μοντέλο 3 είναι αφενός το τελειότερο η/ο που κυκλοφόρησε ως σήμερα αλλά και με τέτοια τιμή που δεν αξίζει πια να φτιάξω άλλο η/α.
Αυτό που είπε και που εξέπληξε πολλούς είναι ότι:
“Αν οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν κάνουν κάτι σύντομα, τότε σε λίγα χρόνια όλα τα αυτοκίνητα του κόσμου θα ανήκουν στην Τέσλα:

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here