ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ από όσα λέγονται διαφημίζοντας το μέλλον της τεχνολογίας υδρογόνου. Να γιατί τελικά “είναι για πέταμα”. Προσοχή και στους “τσαρλατάνους”, “εφευρέτες” στην χώρα μας..
100% ΑΠΕ το 2030 είναι μόνο η Αρχή!!!
Τα πιο πρόσφατα updates του “αρχηγού” Τόνυ Σέμπα επιβεβαιώνουν την ακόμα ταχύτερη μετάβαση σε 100% ΑΠΕ με ήλιο και αέρα και μπαταρία:
Τι Σας έλεγα;
Από την εποχή της ενεργειακής εγκράτειας πάμε σε εποχή ενεργειακής αφθονίας!
Το να πάμε σε 100% ΑΠΕ είναι μόνο η αρχή για την νέα εποχή που μπαίνουμε:
Επιβεβαιώνεται επίσης ότι η τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας με υδρογόνο, όχι μόνο δεν έχει μέλλον, αλλά:
Το υδρογόνο δεν θα έχει ΚΑΝ αρχή! “Its a Non Starter!” (Tony seba)
Οι εγκυρότεροι αναλυτές και επενδυτές του κόσμου (Τόνυ Σέμπα Έλον Μασκ κ α,) λένε ότι η τεχνολογία Υδρογόνου δεν είναι απλά ασύμφορη! Είναι “τελείως για πέταμα”!
Γιατί;
1) Το 95% του υδρογόνου σήμερα παράγεται από φυσικό αέριο Η όλη βιομηχανία υδρογόνου “σιγοντάρει” (simulates) την βιομηχανία ορυκτών καυσίμων
2) Η υποδομή ως την τελική διάθεση είναι πολύπλοκη πανάκριβη ως επένδυση και επικίνδυνη, ακόμα και αν χρησιμοποιήσει την παλιά υποδομή φυσικού αερίου! Το δίκτυο φόρτισης μπαταριών αυτοκινήτων είναι ήδη έτοιμο “και το δίκτυο υποδομής φόρτισης με υδρογόνο δεν προλαβαίνει να χτιστεί από πάνω του“.
Οι απλούστατοι ηλεκτρικοί φορτιστές Κοστίζουν ελάχιστα και δεν έχουν κινδύνους όπως το φ.α και το υδρογόνο.
3) Ακόμα και αν παράγουν το υδρογόνο από ηλεκτρόλυση νερού και με ΑΠΕ, οι ποσότητες νερού που θα χρειαζόταν θα ήταν απαγορευτικές!
Αν αυτά δεν σας αρκούν, δείτε τα βίντεο.
ΝΙΚΟΛΑ, ΈΧΑΣΕΣ!!! (μεγάλη εταιρεία υδρογόνου)
Να ένα επίσης ωραίο βιντεάκι με τα όλα τα στοιχεία μαζεμένα:
Τέσλα εναντίον Νίκολα! (Ηλεκτρικά αυτοκίνητα εναντίον Υδρογόνου)
Η Τέσλα είναι ο κολοσσός κατασκευαστής Η/Ο μπαταρίας και η Νίκολα ο κολοσσός επενδυτής σε υδρογόνο και fuel cells.
===================================
Εδώ μια προβολή στο μέλλον της ενέργειας των μεταφορών αλλά και της τροφής, από τον “αρχηγό”:
Πρωτεΐνη από καλλιέργεια μικροοργανισμών τύπου μαγιά μπύρας. Το 2025 το κρέας αυτό σύμφωνα με τον Τόνυ Σέμπα θα λύσει το διατροφικό και θα εξαφανίσει το 30% του co2 που είναι από τις αγελάδες ως το 2030.
Το βιολογικό τους κρέας είναι πανάκριβο και όλοι φοβούνται ότι δεν θα μπορέσει να μπει στην αγορά.
Πέτυχαν όμως το ζητούμενο αποτέλεσμα με μεταλλάσσοντας το πεπτικό σύστημα του μικροοργανισμού.
Και με αυτούς σκοπεύουν να κατακτήσουν την αγορά και να δημιουργήσουν κατάρρευση στην βιομηχανική κτηνοτροφία.
Καλώς να το πετύχουν, αλλά όσον αφορά το μέσον, με μεταλλαγμένα, διαφωνώ ριζικά!
-Διαφωνώ ριζικά με τον “αρχηγό” και διαμαρτύρομαι εντόνως!
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει μεταλλαγμένο προϊόν να γίνει κύρια τροφή των ανθρώπων!
–Αρχηγέ εδώ θα σε παραδεχτω μόνο αν το πετύχουμε με βιολογικά.
Η απάντηση είναι ότι:
-Με βάση τα μεταλλαγμένα, μελετούν το πως μπορεί να το πετύχουν και με βιολογικά. Αλλά φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσουν να το κάνουν να συμφέρει οικονομικά γιατί θέλει πάντα πάρα πολύ χρόνο.
=======================================
Το 2025 η κατασκευή της τελευταίας μηχανής εσωτερικής καύσης:
Και τώρα:
Όσα λέγαμε πριν 2 χρόνια τα επιβεβαιώνουν σιγά σιγά και όλοι οι ερευνητές σε όλα τα καλά κανάλια για την ενέργεια και τις ΑΠΕ:
Εκτός αυτού:
Σε 5 χρόνια η Big Auto μαφία θα έχει χρεοκοπήσει. Διότι αντί να ανταγωνιστούν την Τέσλα, συνέχισαν να προωθούν τα ορυκτά καύσιμα και συνεχίζουν να τα προωθούν κρυμμένα πίσω από την τεχνολογία υδρογόνου.
Επίσης: ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ:
Προσοχή σε όσους δηλώνουν σωτήρες της χώρας με “εφευρέσεις υδρογόνου”.
Δεν υπάρχουν σωτήρες της χώρας. Οι εφευρέτες δεν “σώζουν χώρες”!
Αν κάποιος έχει μια εφεύρεση που αξίζει, δεν ¨παρακαλάει”.
ΤΟΝ παρακαλάνε…
Καπίτο;
Δ, Φαναριωτης
7βιο
(*) “Για να διασπάσεις το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο, θα καταναλώσεις 236KJ/mol με οποιονδήποτε τρόπο και να το επιχειρήσεις. Την ίδια ακριβώς ενέργεια θα πάρεις με την καύση του υδρογόνου που παρήγαγες από τη διάσπαση”.
Ο νόμος αυτός είναι ουσιαστικά απόρροια του 1ου θερμοδυναμικού νόμου. Η ανατροπή αυτού του νόμου είτε θεωρητικά είτε πρακτικά, θα σήμαινε την κατάρρευση όλου του οικοδομήματος της φυσικής. (Παναγιώτης Μουρούζης):