Γιατί τo Υδρογόνο είναι “τελείως για πέταμα” ! 2) Με την μεταλλαγμένη μαγιά, μπορεί η βιομηχανική κτηνοτροφία να καταρρεύσει;

150
ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ από όσα λέγονται διαφημίζοντας το μέλλον της τεχνολογίας υδρογόνου. Να γιατί τελικά “είναι για πέταμα”. Προσοχή και στους “τσαρλατάνους”, “εφευρέτες” στην χώρα μας..
 
100% ΑΠΕ το 2030 είναι μόνο η Αρχή!!!
Τα πιο πρόσφατα updates του “αρχηγού” Τόνυ Σέμπα επιβεβαιώνουν την ακόμα ταχύτερη μετάβαση σε 100% ΑΠΕ με ήλιο και αέρα και μπαταρία:
Τι Σας έλεγα;
Από την εποχή της ενεργειακής εγκράτειας πάμε σε εποχή ενεργειακής αφθονίας!
Το να πάμε σε 100% ΑΠΕ είναι μόνο η αρχή για την νέα εποχή που μπαίνουμε:
Επιβεβαιώνεται επίσης ότι η τεχνολογία αποθήκευσης ενέργειας με υδρογόνο, όχι μόνο δεν έχει μέλλον, αλλά:
Το υδρογόνο δεν θα έχει ΚΑΝ αρχή!  “Its a Non Starter!” (Tony seba)
Οι εγκυρότεροι αναλυτές και επενδυτές του κόσμου (Τόνυ Σέμπα Έλον Μασκ κ α,) λένε ότι η  τεχνολογία Υδρογόνου δεν είναι απλά ασύμφορη! Είναι “τελείως για πέταμα”!
Γιατί;
1) Το 95% του υδρογόνου σήμερα παράγεται από φυσικό αέριο Η όλη βιομηχανία υδρογόνου  “σιγοντάρει” (simulates) την βιομηχανία ορυκτών καυσίμων
2) Η υποδομή ως την τελική διάθεση είναι πολύπλοκη πανάκριβη ως επένδυση και επικίνδυνη,  ακόμα και αν χρησιμοποιήσει την παλιά υποδομή φυσικού αερίου! Το δίκτυο φόρτισης μπαταριών αυτοκινήτων είναι ήδη έτοιμο “και το δίκτυο υποδομής φόρτισης με υδρογόνο δεν προλαβαίνει να χτιστεί από πάνω του“.
Οι απλούστατοι ηλεκτρικοί φορτιστές Κοστίζουν ελάχιστα και δεν έχουν κινδύνους όπως το φ.α και το υδρογόνο.
3) Ακόμα και αν παράγουν το υδρογόνο από ηλεκτρόλυση νερού και με ΑΠΕ, οι ποσότητες νερού που θα χρειαζόταν θα ήταν απαγορευτικές!
Αν αυτά δεν σας αρκούν, δείτε  τα βίντεο.
ΝΙΚΟΛΑ, ΈΧΑΣΕΣ!!! (μεγάλη εταιρεία υδρογόνου)
Να ένα επίσης ωραίο βιντεάκι με τα όλα τα στοιχεία μαζεμένα:
Τέσλα εναντίον Νίκολα! (Ηλεκτρικά αυτοκίνητα εναντίον Υδρογόνου)
Η Τέσλα είναι ο κολοσσός  κατασκευαστής  Η/Ο μπαταρίας και η Νίκολα ο κολοσσός επενδυτής σε  υδρογόνο και fuel cells.
===================================
Εδώ μια προβολή στο μέλλον της ενέργειας των μεταφορών αλλά και της τροφής, από τον “αρχηγό”:
Πρωτεΐνη από καλλιέργεια μικροοργανισμών τύπου μαγιά μπύρας. Το 2025 το κρέας αυτό σύμφωνα με τον Τόνυ Σέμπα θα λύσει το διατροφικό και θα εξαφανίσει το 30% του co2 που είναι από τις αγελάδες ως το 2030.
Το βιολογικό τους κρέας είναι πανάκριβο και όλοι φοβούνται ότι δεν θα μπορέσει να μπει στην αγορά.
Πέτυχαν όμως το ζητούμενο αποτέλεσμα με μεταλλάσσοντας το πεπτικό σύστημα του μικροοργανισμού.
Και με αυτούς σκοπεύουν να κατακτήσουν την αγορά και να δημιουργήσουν κατάρρευση στην βιομηχανική κτηνοτροφία.
Καλώς να το πετύχουν, αλλά όσον αφορά το μέσον, με μεταλλαγμένα, διαφωνώ ριζικά!
-Διαφωνώ ριζικά με τον “αρχηγό” και διαμαρτύρομαι εντόνως!
Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει μεταλλαγμένο προϊόν να γίνει κύρια τροφή των ανθρώπων!
Αρχηγέ εδώ θα σε παραδεχτω μόνο αν το πετύχουμε με βιολογικά.
Η απάντηση είναι ότι:
-Με βάση τα μεταλλαγμένα, μελετούν το πως μπορεί να το πετύχουν και με βιολογικά. Αλλά φοβάμαι ότι δεν θα μπορέσουν να το κάνουν να συμφέρει οικονομικά γιατί θέλει πάντα πάρα πολύ χρόνο.
=======================================
Το 2025 η κατασκευή της τελευταίας μηχανής εσωτερικής καύσης:
Και τώρα:
Όσα λέγαμε πριν 2 χρόνια τα επιβεβαιώνουν σιγά σιγά και όλοι οι ερευνητές σε όλα τα καλά κανάλια για την ενέργεια και τις ΑΠΕ:

Εκτός αυτού:

Σε 5 χρόνια η Big Auto μαφία θα έχει χρεοκοπήσει. Διότι αντί να ανταγωνιστούν την Τέσλα, συνέχισαν να προωθούν τα ορυκτά καύσιμα και συνεχίζουν να τα προωθούν κρυμμένα πίσω από την τεχνολογία υδρογόνου.
Επίσης: ΠΡΟΣΟΧΗ ΠΡΟΣΟΧΗ:
Προσοχή σε όσους δηλώνουν σωτήρες της χώρας με “εφευρέσεις υδρογόνου”.
Ο συνεργάτης μας Παναγιώτης Μουρούζης τους έχει δώσει απάντηση που είναι αρκετή από επιστημονικής πλευράς. (*) Κάποια στιγμή αναμένεται να τα συζητήσουμε και σε ένα βίντεο με τον Παναγιώτη. Σημειώσετε ότι ο “εφετρέτης¨δεν αποδέχθηκε πολλές προτάσεις που του έκανε να βγει μαζί μας σε αντιπαράθεση debate….
Δεν υπάρχουν σωτήρες της χώρας. Οι εφευρέτες δεν “σώζουν χώρες”!
Αν κάποιος έχει μια εφεύρεση που αξίζει, δεν ¨παρακαλάει”.
ΤΟΝ παρακαλάνε…
Καπίτο;
Δ, Φαναριωτης
7βιο
(*) “Για να διασπάσεις το νερό σε υδρογόνο και οξυγόνο, θα καταναλώσεις 236KJ/mol με οποιονδήποτε τρόπο και να το επιχειρήσεις. Την ίδια ακριβώς ενέργεια θα πάρεις με την καύση του υδρογόνου που παρήγαγες από τη διάσπαση”. 
Ο νόμος αυτός είναι ουσιαστικά απόρροια του 1ου θερμοδυναμικού νόμου. Η ανατροπή αυτού του νόμου είτε θεωρητικά είτε πρακτικά, θα σήμαινε την κατάρρευση όλου του οικοδομήματος της φυσικής.  (Παναγιώτης   Μουρούζης):
Νέο:  5-12-2020

Highly Efficient, Long-Lasting Electrocatalyst to Boost Hydrogen Fuel Production – FuelCellsWorks

Μια νέα μεγάλη επινόηση για φθηνό “πράσινο υδρογόνο”.

FuelCellsWorks  Ένα από τα σοβαρότερα σαιτς που προωθούν την τεχνολογία υδρογόνου.
Σπονσοράρεται από τις μεγαλύτερες εταιρείες της βιομηχανίας ορυκτών.
Όταν διαβάζεις τα άρθρα του λες,: Πάει  τελείωσε. Το υδρογόνο είναι το μέλλον.
Ειδικά σαν το παραπάνω (5-12-2020) που παρουσιάζει μια νέα επαναστατική εφεύρεση που αντικαθιστώντας με φθηνότερα μέταλλα τις διόδους προκαλεί μεγάλη επιτάχυνση της ηλεκτρόλυσης σε βαθμό τέτοιο που “ΘΑ” κάνει κάποια μέρα το υδρογόνο από νερό τόσο φθηνό ώστε να επικρατήσει.
Βασικά, δεν παράγει υδρογόνο, αλλά επιταχύνει την  “προ-απορρόφηση του ατμοσφαιρικού οξυγόνου”… Που είναι μέρος της όλης διαδικασίας Οξείδωσης (“water oxidation”) .
ΑΛΛΑ:   Δείτε και το πρώτο σχόλιο τι  τους απαντάει.
Αν μπείτε στον κόπο να διαβάσετε το παραπάνω άρθρο για το πόρισμα της έρευνας, τότε διαβάστε και τα 3 πρώτα σχόλια στη σελίδα για να καταλάβετε το δούλεμα που πέφτει γενικά με το υδρογόνο. Αρκετών δισεκατομμυρίων δολαρίων οι έρευνες είναι σε εξέλιξη (και από ότι φαίνεται σχεδιάζουν να τα “τρώνε” μέχρι το 2025)
Δεν χρειάζεται να πω τίποτα παραπάνω από ότι λένε αυτά τα τρία πρώτα σχόλια:
  • John Turner • 21 hours ago

    This result has no value for electrolysis, while the science is nice, the proposed application is just hype. You can buy large-scale alkaline electrolyzer now and they have been commercial since the 1920s. (look at Nel hydrogen or McPhy, even Cummins sells them). The alkaline electrolyzers use nickel electrodes and do not use expensive precious metal catalysis like ruthenium. They operate at hundreds of mA/cm2 and run continuously for over 60,000 hours. Today about 2 million metric tonns of hydrogen are produced via electrolysis every year. These types of reports do nothing for the field, except make it sound like electrolysis technology is not commercial; in reality you can buy MW sized electrolyzers. The issue has been that steam methane reforming produces cheaper hydrogen than electrolysis, although with cheaper electricity and low cost electrolyzers, hydrogen from electrolysis is catching up. The dropping costs of electricity from renewables is one of the things driving the discussion of green hydrogen via electrolysis.

    GnomeCoach • a day ago • edited

    This hyping article gives no clue regarding how long this new laboratory creation can be turned into something that can be produced on a massive industrial scale. We don’t have a lot of time to replace mobile fossil fuels with a ‘green’ hydrogen fuel based economy. UN chief: World has less than 2 years to avoid ‘runaway climate change’

    https://thehill.com/policy/…
    Τα ίδια ισχύουν και για την …ελληνική εφεύρεση υδρογόνου, αν πράγματι πρόκειται για εύρεση και για απάτη Δηλαδή ακόμα και σε περίπτωση που δεν είναι απάτη, είναι απλά “για …πέταμα”!Να μας λείπουν οι σωτήρες. Μετά από αυτά, διαφαίνονται και τα κίνητρα τους! Ποιοι τους πληρώνουν για να κάνουν την όλη φασαρία. Αρκετά; δις ένεκα, για την έρευνα.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here