(Κατεβάστε το και δείτε το με τους ελληνικούς υπότιτλους – συνημμένο .str)
Η πιο εμπεριστατωμένη απάντηση/απομυθοποίηση του κατάπτυστου ντοκιμαντέρ του Jeff Gibbs και του Michael Moore Planet of the Humans (που μετά από πολλές καταγγελίες έχει κατέβει από όλες τις πλατφόρμες)
Κομμάτι κομμάτι, αποκαλύπτουν το πως το, ο “πλανήτης των Ανθρώπων” ήταν στημένο ώστε να δημιουργήσει απέχθεια τοιυ κόσμου για τις ΑΠΕ.
Το ντοκιμαντέρ δημιουργεί απαισιοδοξία στον κόσμο, μη βγάζοντας συμπέρασμα, δημιουργώντας την εντύπωση, ότι δεν υπάρχει λύση και το μόνο που προτείνει είναι:
Ή πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των ανθρώπων, (αλλά δεν λέει το πως) ή, να γυρίσουμε πίσω στον μεσαίωνα όπου η κατά κάτοικο κατανάλωση ενέργειας ήταν μηδενική. (Σήμερα προκαλούμε συνολικά 11.000 βατ κατανάλωση (εξωτερικά) ενέργειας ανά κάτοικο, ενώ το σώμα καταναλώνει μόλις 100 βατ (εσωτερικά) για να ζήσει.)
Δεν προτείνει κάποια λύση.
Αρκεί να αναφέρω τα πρώτα δύο παραδείγματα – παγίδες του Μουρ, του επιτήδειου υποστηρικτή των εταιριών ορυκτών καυσίμων, στο παραπλανητικό ντοκιμαντέρ του:
1) Το παράδειγμα συναυλίας με ρεύμα από φ/β που (αναγκαστικά) είχε και σύνδεση με ρεύμα δικτύου για να καλύψει τις ανάγκες σε περίπτωση βροχής: Ήταν του 1997.
2) Επίσης δέκα χρόνια πριν (2010), ήταν το επόμενο παράδειγμα για τα φ/β την απόδοση και την τιμή τους. Καμία σχέση με την τιμή την απόδοση και την τελειοποίηση των πρώτων υλικών που έχουν σήμερα. Μέρα με την νύχτα!
Όμως το ντοκιμαντέρ του, ήταν το 2020 και μπορούσε ( θα έπρεπε) να πάρει πρόσφατα επιτυχημένα παραδείγματα ΑΠΕ και όχι να επιλέξει διάφορα παλιά “στήνοντας” και συνεντεύξεις σε διαφόρους ανύποπτους που φέρονται ως μέλη της Σιέρρα, της μεγαλύτερης οικολογικής οργάνωσης των ΗΠΑ και του κόσμου, με ερωτήσεις παγίδες.
Αντίστοιχες παγίδες ψέματα και ανακρίβειες χαρακτηρίζουν και όλα τα άλλα επιχειρήματα του ντοκιμαντέρ.
Ο ΤΖακ και ο Τζέσυ, δίνουν πλήρη απάντηση σε όλα και απομυθοποιούν την πλεκτάνη!
Το ντοκιμαντέρ κυκλοφόρησε σε κατάλληλο χρόνο, δίνοντας αβάντσο στις πετρελαϊκές εταιρίες, στον Τράμπ και όσου διαδίδουν ότι η κλιματική αλλαγή δεν είναι αληθινή. Κατακρίθηκε σφοδρά με αποτέλεσμα σήμερα η κοινή γνώμη να έχει πειστεί τις ΗΠΑ.
Όμως επειδή μεταφράστηκε στα Ελληνικά πρόσφατα, γνωρίζω πολλούς στην χώρα μας που ακόμη το πιστεύουν.
Γι αυτό το λόγο σας στέλνω και το παρόν.
Πιστεύω ότι στην δική μας ομάδα 7βιο το επίπεδο είναι αρκετά ψηλό και ότι δεν θα χρειαστούμε περισσότερες διευκρινήσεις από το να δούμε την απάντηση: Planet of the Humans: DEBUNKED | In Depth
Αν δεν είδατε το ντοκιμαντέρ, καλύτερα! Δεν χάνετε τίποτα.
Δείτε την απάντηση και με τους ελληνικούς υπότιτλους (συνημμένο) ως εξής:
Κατεβάστε το βίντεο. Ανοίξτε το στο player και προσθέστε τους υπότιτλους
——————————————————————————————————————————————
Οι ΜΕΓΑ συμφωνίες εταιρών μεγιστάνων και οι συγχωνεύσεις σούπερ εταιριών νέων και παλιών τεχνολογιών που συμβαίνουν καθώς μπαίνει το 2021 είναι το κάτι άλλο. Πρωτοφανής σε ποσότητα αλλά και ταχύτητα γεγονότων.
Ο αγώνας τους για την επιβίωση και την επικράτηση στην νέα αποχή, δημιουργεί απίστευτες ισορροπίες που αλλάζουν σχεδόν κάθε μέρα.
Και ο αγώνας των εταιριών που παράγουν συμβατικά αυτοκίνητα να φθάσουν και να ξεπεράσουν την Τέσλα επιταχύνει την μετάβαση σε 100% η/ο όλο και περισσότερο.
Για παράδειγμα:
Εκτός από το “μίνι διαστημόπλοιο” που είδαμε, προχθές, άλλη μια εταιρία, η Νιο μόλις ανακοίνωσε τις ηλεκτρικές εκπλήξεις της που κρατούσε μυστικά όπως πολλές εταιρίες κάνουν σήμερα.
NIO Day January 9 2021 Live – NIO stock analysis today – Buy NIO Stock Now or Wait – NIO Stock Price
Προδιαγραφές και απόδοση το κάτι άλλο! Οχήματος και μπαταριών.
Ένας γνωστός σύμβουλος επενδυτών, τους λέει: Ούτε η Τέσλα, Ούτε η Νιο, Ούτε η Aplle , Ο΄θυτε κλανείς:
“Στην Infineon θα επενδύσω”:
Διίοτι:
—Έχει το 56% της αγορά των ραντάρ (για αυτόνομη οδήγηση) και:
—είναι πιο μπροστά απ όλους στην τεχνολογία, όπως τους σούπερ πυκνωτές (που απορροφούν και ξανα-αποδίδουν την ενέργεια του φρένου χωρίς απώλειες ενέργειας) Και γι αυτούς τους δύο λόγους πιστεύει ότι θα έχουν απόδοση χ20 στην πενταετία και έως χ200 φορές στην δεκαετία!
Γίνεται ένας χαμός. Από νέα και αλλαγές ισορροπιών συμφερόντων και μεγάλων εταιριών
Δεν ξέρω για τι να προγράψω!
Όπως:
Όπως η Hundai κοντεύει να κλείσει την συμφωνία να κατασκευάσει αυτή το ¨Περιβόητο αναμενόμενο” αυτοκίνητο της Aple! Και αυτός πρέπει να είναι ο λόγος που αρνήθηκε η Aplle να αγοράσει την Τέσλα την παραμονή Χριστουγένων στο 1/10 της αξίας της…
———————————————————————————————
Πάει καιρός που (1997) ο Μπίλ Γκέιτς πρότεινε την εισαγωγή των κομπιούτερ στην αυτοκίνηση
και είχαν ανταλλαγή ένα σωρό χιουμοριστικών μηνυμάτων με την General Motors . Όπως πχ για το όταν “κολλάει” (σαν τα win 98) θα πρέπει να σταματάμε στην άκρη και να επανα-εκκινάμε το αυτοκίνητο. Ή αν ο αερόσακος θα πρέπει να ρωτάει “να προωχωρήσω” πριν ανοίξει όπως οι εφαρμογές ρωτάνε…
Τα οχήματα του μέλλοντος είναι κομπιούτερ πάνω σε ρόδες.
Και όπως είχαμε (μόνο) δύο λειτουργικά, δηλ. Windows και Aplle os (και ένα ελεύθερο το λίνουξ)
Έτσι και τώρα θα μείνουν μόνο 2 λειτουργικά,. Δηλαδή 2 διαφορετικά αυτόνομα συστήματα οδήγησης.
Δηλαδή θα επικρατήσουν μόνο 2 εφαρμογές αυτόνομης οδήγησης και όλοι οι άλλοι θα αγοράζουν αναγκαστικά αυτές όπως γίνεται με τα 2 λειτουργικά των pc σήμερα.
Από τις εκατοντάδες προσπάθειες που γίνονται σήμερα θα επικρατήσουν μόνο 2.
Δηλαδή: Αυτή με το τσιπάκι της Τέσλα ( που είναι 5 χρόνια μπροστά από της Nvidia) και μια άλλη με το τσιπάκι της Nvidia στο οποίο ελπίζουν όλες οι άλλες εταιρίες που περιμένουν να αποκτήσουν αυτόνομη οδήγηση.
Η Τέσλα πάντως ανακοίνωσε ήδη ότι διατίθεται να πουλήσει της τεχνολογία της αυτή σε όποια εταιρία θελήσει.
Ώστε όλοι να έχουν αυτόνομη οδήγηση.
Απλά θα είναι και αυτό ένα είδος μονοπωλίου όπως ήταν και με τα λειτουργικά των pc
Τα λέμε…
🙂
Δημήτρης Φαναριώτης
7βιο
ΒιοΕπτάνησα ΒιοΙόνιο ερευνητικός Οργανισμός
με στόχο: 100% Βιολογικά μέχρι το 2030.