Milion miles battery & 1000 miles range & στην ίδια τιμή. Από εδώ στην Αγγλία με μια φόρτιση! Είπε κανείς τίποτα;

52

Και ενώ όλες οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες βγάζουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα με την τεχνολογία

μπαταρίας του 2012, οι πληροφορίες για την μίλιον μάϊλ μπάτερι της Τέσλα, ανωτέρας τεχνολογίας, έχουν διαρρεύσει πριν ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρία:

Στην ίδια τιμή με τα ταχύτερα και ασφαλέστερα αυτοκίνητα του κόσμου που είναι τα τρία τελευταία μοντέλα της Τέσλα θα μπορείτε τώρα να τα πάρετε με αναβαθμισμένη μπαταρία! Στην ίδια τιμή!

Δηλαδή, 30.000 έως 36.000 σημερινές τιμές, του model 3.

Με μια φόρτιση θα μπορεί να καλύψει 1000 μίλια, ή, να τροφοδοτήσει το σπίτι σας για πάνω από 2 εβδομάδες αν είστε στην Ελλάδα, ή για 3-4 μέρες αν ζείτε στις ΗΠΑ.

Θα μπορείτε να το στέλνετε και για δουλειά, όλη μέρα και όλη νύχτα, χωρίς να φοβόσαστε ότι θα φθαρούν οι μπαταρίες όπως ίσχυε με τα ως τώρα υπάρχοντα ηλεκτρικά μοντέλα.

Με ένα εκατομύριο οκτακόσιες χιλιάδες χιλιόμετρα χωρίς να πέσει η απόδοση θα κρατάει για μία ζωή. Θα πηγαίνει να φορτίζει μόνο του σε ώρες αιχμής παραγωγής με φθηνό ρεύμα και θα μπορείτε ακόμα και να το μεταπουλάτε το βράδυ στέλνοντας το αυτοκίνητο εκεί που το χρειάζονται.

 

Battery Day“.

Battery productions will skyrocket, and price will drop out of the sky | $20/kwh is coming | 28-5-2020

Αυτό ήταν το κλειδί της υπόθεσης που περιμέναμε, για την “ηλεκτρική επανάσταση”.

Η τεχνολογία λιθίου της Πανασόνικ με την οποία συνεργαζόταν η Τέσλα (και συνεχίζει να συνεργάζεται, απλά η εταιρία επεκτείνεται και αλλού και κατά πολύ) έχει ξεπεραστεί κατά πολύ σε όλα τα χαρακτηριστικά.

Οικολογικότερες, φθηνότερες και γρηγορότερες στην κατασκευή.

Και αποδοτικότερες σε φόρτιση και διάρκεια ζωής.

Και δεν είναι μόνο το γεγονός ότι η Τέσλα αγόρασε ολόκληρη την Maxwell μαζί με όλο το εργαζόμενο προσωπικό και μαζί με την πατέντα των υπερ-πυκτωτών που αποτελεί νέα τεχνολογία για την αυτοκίνηση η οποία διπλασιάζει την ζωή της μπαταρίας, λόγω μη καταπόνησής της στα ξεκινήματα με γρήγορη επιτάχυνση. Ούτε είναι η άλλη τεχνολογία της Maxwell που έχει μετατρέψει τις μπαταρίες λιθίου σε “ξηρές” και συγχρόνως έγιναν αποδοτικότερες και με λιγότερα τοξικά υλικά.

Είναι κυρίως το γεγονός ότι η ίδια η Τέσλα τώρα πια κατασκευάζει τις μπαταρίες σε δικά της μέγα εργοστάσια.

Ο Jack Rickard ήταν ο πρώτος κατασκευαστής Η/Α στις ΗΠΑ (από τους παλιότερους και καλύτερους στον κόσμο) που μετέτρεπε επί παραγγελία οποιοδήποτε αυτοκίνητο σε ηλεκτρικό, δεκαετίες πριν την Ηλεκτρική επανάσταση.

Μετά την κυκλοφορία του μόντελ 3, είπε “σταματάω να φτιάχνω ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί δεν έχει πια νόημα, όταν η Τέσλα έχει πάει την αυτοκίνηση σε άλλα επίπεδα”. (Ταχυτητας αλλά και ασφάλειας).

Δεν είναι, επίσης, τυχαίο αυτό που είπε, ότι “αν οι άλλες εταιρίες δεν βιαστούν να κινηθούν σοβαρά προς την ηλεκτροκίνηση, τότε σε δέκα χρόνια όλα τα αυτοκίνητα του κόσμου θα ανήκουν στην Τέσλα”.

Και να που έχουν μείνει πίσω στην τεχνολογία μπαταρίας του 2012.

 

Η ζημία που έχει υπόστεί η βιομηχανία ορυκτών καυσίμων δεν είναι μόνο λόγω της μείωσης της ζήτησης καυσίμων. Έχει υποστεί ΑΠΟΕΠΕΝΔΥΣΗ! Ο κόσμος έχει αποσύρει τα χρήματά τους από τις ακριβές μεθόδους εξόρυξης, όπως το φράκιγν στις ΗΠΑ.

Θα μάθατε βέβαια για το 1.3 Τρις που αποφάσισε να τους δώσει ο Τράμπ…

Με αυτά τα χρήματα υπολογίστε με πόσες ΑΠΕ θα μπορούσαμε να γεμίσουμε τον κόσμο…

Η ματαιοδοξία τελικά, είναι το κυριότερο αρνητικό χαρακτηριστικό του ανθρώπινου είδους.

 

Για μια ακόμη φορά ο ιδρώτας δεκαετιών δουλειάς του Αμερικάνου πολίτη πάει σε “αυτούς” αντί για το καλό του πολίτη…

 

Πάντως επίσης αλήθεια είναι ότι, τελικά, παρόλο τον αντιπεριβαλλοντικό πόλεμο που κήρυξαν οι κυβερνήσεις, στον πανικό του Κορωνοϊού, η μετάβαση σε 100% ΑΠΕ και 100% Η/Ο, συνεχίζεται κανονικά. Και ίσως συνεχιστεί συν τω χρόνω, γρηγορότερα από ότι υπολογίζαμε, εξ αιτίας της απο-επένδυσης στα ορυκτά…

Δημήτρης Φαναριώτης

7βιο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here