Αγοράστε-χαρίστε Λιγνίττη τώρα που… γυρίζει! 2) Homo Deus VS Homo Universalis 3)Νέες Καλύτερες Μπαταρίες & πιο οικολογικές!

67
Ευκαιρία να επενδύετε σε λιγνίτη Μεγαλόπολης που θα κλείσει σε 2, άντε 3 το πολύ χρόνια, λόγω των φωτοβολταικών.
Αν ξέρετε και κάναν άλλο επενδυτή, φέρτε τον:
Για την ακρίβεια:
ΕΠΑΝΑ-προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός που κατά την προηγούμενή προκήρυξη ήταν, λέει, “άγονος”
3 φορές φθηνότερα από το φυσικό αέριο. Σήμερα.
—————————————————————————————————————
Εσείς πως πιστεύετε ότι πρέπει να ονομαστεί η μετάλλαξη του Homo Sapience;
Υποστηρίζετε την άποψη του εξαιρετικού εβραίου Ιστορικού καθηγητή Prof. Yuval Harari που λέει:
Πως η τεχνολογία θα μετατρέψει τους ανθρώπους σε θεούς Prof. Yuval Harari – Homo Deus: How Technology Will Turn Men Into Gods
ή, την άποψη του επίσης εξαιρετικού καθηγητή Μάνου Δανέζη Αστροφυσικού που λέει
Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑ-ΑΠΟ ΤΟ HOMO SAPIENS ΣΤΟ HOMO UNIVERSALIS
Δείτε και:
Δρ. Μάνος Δανέζης – «Από τον Homo Sapiens στον Homo Universalis» (σύντομο)
εσείς προς τα που πιστεύετε ότι τελικά, εξελισσόμαστε;
——————————————————————————————————————
Μπαταρίες – Χαρμόσυνα τα νέα:
Η πρόσφατη αγορά από την Τέσλα της τεχνολογίας των μπαταριών και των super capacitors της Maxwell, που πήρε μαζί με όλο το εργοστάσιο και με όλους τους υπαλλήλους θα επιταχύνει κατά τουλάχιστον 2 χρόνια την εξέλιξη των πραγμάτων με την ενέργεια και τα ηλ αυτοκίνητα που παρακολουθούμε.
Αντί για το 2023 που θα κατάφερνε μόνη της η Maxwell να τις κυκλοφορήσει, η Τέσλα πιστεύεται ότι θα καταφέρει να τις βγάλει σε ηλεκτρικά μοντέλα από το τέλος 2020.
Α) Μπαταρία:
1) Χωρίς υγρά. Η μπαταρία λιθίου θα γίνεται στο εξής ξηρή. Καλύτερη απόδοση, διπλάσια χωρητικότητα, αλλά σημαντικό και το να μην έχει ρύπανση σε περίπτωση ατυχήματος.
2) Χωρίς Κοβάλτιο. (ήταν σχετικά ακριβό)
Β) Υπεραποθηκευτής – super capacitor :
Αυτό είναι είδος μπαταρίας ταχείας φόρτισης και ταχείας βαθιάς εκφόρτισης.
Λέγεται ότι θα βάλουν από έναν μικρό τέτοιο , ίσα ίσα μια κιλοβατώρα, σε κάθε αυτοκίνητο.
Μια κιλοβατώρα χρειάζεται να καταναλώσει για να φθάσει στα 60 χλμ την ώρα, από το 0 με την γρηγορότερη επιτάχυνση, το ηλ/α.
Για να δώσουν οι μπαταρίες λιθίου αυτή την επιτάχυνση, καταταλαιπωρούνται, με αποτέλεσμα όσο περισσότερο επιταχύνει απότομα κανείς, τόσο γρηγορότερα χαλάνε και μικραίνει η διάρκεια της ζωής τους.
Για τον super capacitor η επιτάχυνση είναι “παιχνιδάκι“. Θα δ ίνει εύκολα όλη την ενέργειά του μαζεμένη, ξεκουράζοντας τις μπαταρίες που θα αναλαμβάνουν την κίνηση όταν φθάσει το ηλ/α σε τελική ταχύτητα.
Επίσης το ίδιο εύκολα θα ξαναφορτίζει σχεδόν “ακαριαία” αυτήν την μια κιλοβατώρα, με την ενέργεια από τα φρεναρίσματα (ενώ οι μπαταρίες λιθίου θέλουν πιο πολύ χρόνο για να ξαναφορτιστούν και έτσι η ενέργεια του φρένου μέχρι τώρα χανόταν) και έτσι θα παραμένει έτοιμος για όλες τις επόμενες επιταχύνσεις, μετατρέποντας και ξαναχρησιμοποιώντας την ίδια ενέργεια ξανά και ξανά!
Η Τέσλα λοιπόν, χρησιμοποιώντας τον ίδιο αποθηκευτικό χώρο για τις μπαταρίες και χωρίς να αυξήσει καθόλου το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά ούτε και την τιμή, για τα επόμενα μοντέλα θα πετύχει:
21% γρηγορότερο χρόνο παραγωγής (των μπαταριών)
20% φθηνότερο κόστος παραγωγής
χ2 διπλάσια ζωή της μπαταρίας.
75% περισσότερη χωρητικότητα ρεύματος στον ίδιο όγκο. Η Maxwell είπε ότι από το 2022 θα κατασκευάζονται και με πάνω από 100% (διπλάσια και βάλε) χωρητικότητα., στον ίδιο όγκο και βάρος.
Η νέα τεχνολογία αυτή της Maxwell που κατέχει μόνο η Τέσλα θα δημιουργήσει πονοκέφαλο στις άλλες εταιρίες που δεν θα μπορούν να την συναγωνιστούν… Solid state battery= game changer!
Η Τέσλα σπάνια αγοράζει (τα φτιάχνουν όλα από την αρχή μόνοι τους με ηλιακή ενέργεια και τις πρώτες ύλες).
Αλλά όταν το κάνει, πρόκειται για κάτι σημαντικό…
—————————————————————————————————————————————-
Ξέρατε ότι:
——Με την μπαταρία ενός ήλ/αυτοκίνητου της τάξης “βεληνεκούς” των 300 χλμ. μπορούμε να ηλεκτροδοτήσουμε πλήρως ένα σπίτι στις ΗΠΑ για 2 μέρες ή ένα σπίτι στην Ελλάδα για 7-10 ημέρες;
——Το γρηγορότερο και ασφαλέστερο αυτοκίνητο του κόσμου Τέσλα Μοντελ 3, ξεκινάει να κυκλοφοράει τώρα, (μέσα Μαρτίου οι πρώτες παραλαβές), 3 μήνες νωρίτερα από ότι είχε προγραμματιστεί (και αυτό είναι μεγάλη επιτυχία).
——Μπορείτε να το αγοράσετε ΜΟΝΟ online από το site της Τέσλα που έκλεισε μεγάλο αριθμό καταστημάτων σημείων πώλησης, θεωρώντας ότι δεν χρειάζονται και πολύ, αλλά και για έναν άλλο λόγο:
——-Για να διατηρήσει την τιμή των 35.000 Δολαρίων που είχε προγραμματίσει.
——-Έτσι παρότι, όπως είπε σε συνέντευξη τύπου, δεν θα μπορέσει να έχει κέρδη ούτε από αυτό το Μοντέλο 3, κατάφερε να βγάλει στην αγορά το πιο ανταγωνιστικό αυτοκίνητο μέσης κατηγορίας προς τα συμβατικά κινητήρα καύσης.
——-Από σήμερα ήδη, όσοι αγοράζουν αυτοκίνητο μέσης κατηγορίας, ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ να προτιμήσουν κινητήρα καύσης! 😊😲😌
——-Από σήμερα ήδη και χωρίς να έχουν μπει σε εφαρμογή ακόμα οι παραπάνω πατέντες.
Φανταστείτε τι θα γίνει, αν και όταν, επιτευχθεί η επόμενη μεγάλη οικολογική εφεύρεση που όλοι περιμένουμε , αυτή που θα μπορέσει να κατασκευάσει την “άνοδο των πόλων της μπαταρίας” με “στρώση μοριακού μεγέθους γραφένιο“, μαζικότερα και φθηνότερα από ότι γίνεται σήμερα.….

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here