23-4-2019: Η συνέντευξη τύπου που άλλαξε τον κόσμο όπως τον ξέραμε:
Tesla Autonomy Day 2019 – Full Self-Driving Autopilot – Complete Investor Conference Event. Ανακοινώνει Ρομπο-ταξί και πλήρη αυτόνομη οδήγηση από το τέλος 2020.
Οι προβλέψεις του κ Τόνυ Σέμπα, Πανεπιστήμιου Στάνφορντ (πριν 10 χρόνια) επαληθεύονται και πάλι με ακρίβεια πάνω στον μήνα:
Η αρχή της μείωσης της ζήτησης του πετρελαίου είναι προ των πυλών!!!
Η αρχή της μείωσης της ζήτησης του πετρελαίου είναι προ των πυλών!!!
Με ένα software update και μόνο, στο λογισμικό των αυτοκίνητων της Τέσλα θα ενεργοποιηθεί η 100% αυτόνομη οδήγηση σε 1.000.000 αυτοκίνητά της. Σε όσα ήδη κυκλοφορούν και σε όσα θα έχουν παραχθεί μέχρι τότε.
Το “Ρομπο-ταξί” αυτό, είναι έτοιμο και αναμένεται να αδειοδοτηθεί τέλος 2020 με 100% αυτόνομη κίνηση. 2 χρόνια μετά θα αφαιρεθούν το τιμόνι και τα πετάλια.
Η χαρμόσυνη προέκταση: Ξεκινάει η κατάρρευση της βιομηχανίας πετρελαίου: Κάθε ένα αυτόνομο ηλεκτρικό ταξί που θα βγαίνει στην κυκλοφορία θα αντικαθιστά 9 συμβατικά αυτοκίνητα. Σε 2 χρόνια η τιμή του πετρελαίου θα κατρακυλήσει σε “τιμή ισορροπίας” κάτω των 25 usd.
Κίνδυνοι: 1) Καταργεί το Λιντάρ. Αλλά θα χρησιμοποιεί ένα μπροστινό ραντάρ, αντί για 4 που αρχικά ξεκίνησαν.(ραντάρ στα μάτια μας από τα επερχόμενα αυτοκίνητα; Είναι ασφαλές αυτό, όταν γίνεται και σε μεγάλη κλίμακα;) Θα χρησιμοποιεί και “υπερήχους”(δεν ξέρω μιλάνε για τα sonar)
2) Η Τέσλα θα κατακτήσει το κόσμο μέσω του μοναδικού “στόλου” της που δεν θα έχει κανείς άλλος.
Τα αυτόνομα είναι σήμερα είναι 100 φορές ασφαλέστερα από την οδήγηση του ανθρώπου (έτοιμη η έκδοση λογισμικού “apha” α/ο) και θα αδειοδοτηθούν μόνο όταν γίνουν 10.000 φορές ασφαλέστερα (επίπεδο 5). Με 25.000 Ευρώ που θα έχει τιμή αγοράς σε 2 χρόνια (38.000 έχι σήμερα) θα μπορεί ο ιδιοκτήτης να το ενοικιάζει και θα κερδίζει έως 30.000 (καθαρά) το χρόνο.
Η Τέσλα θα γίνει η πλουσιότερη εταιρία διότι υποχρεώνει τους αγοραστές αυτοκινήτων να υπογράψουν κατά την αγορά, ότι θα μπορούν να τα μισθώσουν ΜΟΝΟ μέσω τους δικού της στόλου ρομπο- ταξί και δεν θα μπορούν να εργαστούν για άλλη εταιρία. Θα κρατάει το 30%. Σε μια μέρα μέσα 1.000.000 αυτοκίνητά της θα σχηματίσουν τον πρώτο στόλο της.
Στην Τέσλα, δεν τους ενδιαφέρει πια, αν οι πολίτες αγοράζουν τα αυτοκίνητά τους, γιατί από το φθινόπωρο του 2020 και μετά θα τους συμφέρει να τα νοικιάζουν αντί να τα πουλάνε. (!!!)
Το “Ρομπο-ταξί” αυτό, είναι έτοιμο και αναμένεται να αδειοδοτηθεί τέλος 2020 με 100% αυτόνομη κίνηση. 2 χρόνια μετά θα αφαιρεθούν το τιμόνι και τα πετάλια.
Η χαρμόσυνη προέκταση: Ξεκινάει η κατάρρευση της βιομηχανίας πετρελαίου: Κάθε ένα αυτόνομο ηλεκτρικό ταξί που θα βγαίνει στην κυκλοφορία θα αντικαθιστά 9 συμβατικά αυτοκίνητα. Σε 2 χρόνια η τιμή του πετρελαίου θα κατρακυλήσει σε “τιμή ισορροπίας” κάτω των 25 usd.
Κίνδυνοι: 1) Καταργεί το Λιντάρ. Αλλά θα χρησιμοποιεί ένα μπροστινό ραντάρ, αντί για 4 που αρχικά ξεκίνησαν.(ραντάρ στα μάτια μας από τα επερχόμενα αυτοκίνητα; Είναι ασφαλές αυτό, όταν γίνεται και σε μεγάλη κλίμακα;) Θα χρησιμοποιεί και “υπερήχους”(δεν ξέρω μιλάνε για τα sonar)
2) Η Τέσλα θα κατακτήσει το κόσμο μέσω του μοναδικού “στόλου” της που δεν θα έχει κανείς άλλος.
Τα αυτόνομα είναι σήμερα είναι 100 φορές ασφαλέστερα από την οδήγηση του ανθρώπου (έτοιμη η έκδοση λογισμικού “apha” α/ο) και θα αδειοδοτηθούν μόνο όταν γίνουν 10.000 φορές ασφαλέστερα (επίπεδο 5). Με 25.000 Ευρώ που θα έχει τιμή αγοράς σε 2 χρόνια (38.000 έχι σήμερα) θα μπορεί ο ιδιοκτήτης να το ενοικιάζει και θα κερδίζει έως 30.000 (καθαρά) το χρόνο.
Η Τέσλα θα γίνει η πλουσιότερη εταιρία διότι υποχρεώνει τους αγοραστές αυτοκινήτων να υπογράψουν κατά την αγορά, ότι θα μπορούν να τα μισθώσουν ΜΟΝΟ μέσω τους δικού της στόλου ρομπο- ταξί και δεν θα μπορούν να εργαστούν για άλλη εταιρία. Θα κρατάει το 30%. Σε μια μέρα μέσα 1.000.000 αυτοκίνητά της θα σχηματίσουν τον πρώτο στόλο της.
Στην Τέσλα, δεν τους ενδιαφέρει πια, αν οι πολίτες αγοράζουν τα αυτοκίνητά τους, γιατί από το φθινόπωρο του 2020 και μετά θα τους συμφέρει να τα νοικιάζουν αντί να τα πουλάνε. (!!!)
Δείτε σήμερα 14/5/2019 στις 18:00 στην εκπομπή Ζω Οικολογικά: “Όλη η Ελλάδα ξεσηκώνεται ενάντια στις εξορύξεις υδρογονανθράκων”(Τρέιλερ ακτιβισμός των κινημάτων) και μια πρώτη προσέγγιση των επιπτώσεων της αναμενόμενης κυκλοφορίας των Α/Ο. Επίσης: Μια μπαταρία που δεν χαλάει ποτέ (πάνω από 130 χρόνια αμείωτης υπερταχείας και υπερυψηλής εκφόρτισης και υπερταχείας φόρτισης). Θα μας την δείξει ο Έλληνας κατασκευαστής της.
Η Τέσλα είναι 5 χρόνια μπροστά από κάθε άλλη εταιρία και όλα δείχνουν ότι δεν μπορεί κανείς φθάσει σύντομα την τεχνολογία τους.
Επιβάλλοντας Μονοπώλιο στις μεταφορές, παρεμβολίζοντας και κλείνοντας ακόμα και την Uber θα τους κάνει κυρίαρχους του πλανήτη…
Έφτιαξαν το δικό τους τσιπάκι αυτόνομης κίνησης και δικό τους λογισμικό που ξεπέρασε κατά πάρα πολύ ακόμα και την γρηγορότερα τσιπάκια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλες εταιρίες. 144 τρισεκατομμύρια πράξεις το δευτερόλεπτο το δικό τους σύστημα έναντι 21 τρις το τσιπάκι της Nvidia.
Πέτυχαν 100% αυτόνομη κίνηση MONO με 8 βίντεο κάμερες 360 με 2.100 f/s και ένα μπροστινό ραντάρ. 10δες φορές γρηγορότερη η επεξεργασία με τα δικά τους, από τις τεχνολογίες όλων των άλλων εταιριών, αλλά και με μόλις 70 watt συνολική κατανάλωση, για την αυτόνομη οδήγηση, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο για 100 watt. Ένα εκατομμύρια μίλια θα αντέχει η μπαταρία πριν αρχίσει να πέφτει. Και πολλά άλλα….
Επιβάλλοντας Μονοπώλιο στις μεταφορές, παρεμβολίζοντας και κλείνοντας ακόμα και την Uber θα τους κάνει κυρίαρχους του πλανήτη…
Έφτιαξαν το δικό τους τσιπάκι αυτόνομης κίνησης και δικό τους λογισμικό που ξεπέρασε κατά πάρα πολύ ακόμα και την γρηγορότερα τσιπάκια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν άλλες εταιρίες. 144 τρισεκατομμύρια πράξεις το δευτερόλεπτο το δικό τους σύστημα έναντι 21 τρις το τσιπάκι της Nvidia.
Πέτυχαν 100% αυτόνομη κίνηση MONO με 8 βίντεο κάμερες 360 με 2.100 f/s και ένα μπροστινό ραντάρ. 10δες φορές γρηγορότερη η επεξεργασία με τα δικά τους, από τις τεχνολογίες όλων των άλλων εταιριών, αλλά και με μόλις 70 watt συνολική κατανάλωση, για την αυτόνομη οδήγηση, ξεπερνώντας τον αρχικό στόχο για 100 watt. Ένα εκατομμύρια μίλια θα αντέχει η μπαταρία πριν αρχίσει να πέφτει. Και πολλά άλλα….
Γενεές μπροστά από τα άλλα ηλεκτρικά.
Η μεγάλη διαφορά είναι ότι η Nvidia κατασκευάζει τσιπάκι αυτόνομης κίνησης που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όλα τα άλλα ηλεκτρικά αμάξια. Ενώ η Τέσλα το κατασκευάζει μόνο για το δικό της pc (2 δικά της pc λειτουργούν παράλληλα και ανεξάρτητα, αλληλοεπαληθευόμενα, συν ένα ακόμα εφεδρικό) και με δικό τους λογισμικό για αυτά. ‘Άλλος ένας σοβαρός λόγος που της Τέσλα η τεχνολογία θα είναι πάντα πιο μπροστά από όλες τις άλλες εταιρίες του κόσμου είναι ότι έχει εκπαιδεύσει την τεχνητή νοημοσύνη της αυτόνομης οδήγησης, με πραγματικά ταξίδια ενώ οι άλλες εταιρίες με προσομοίωση.
Είπαν στην συνέντευξη: “Όποιος καταφέρει να σπάσει το τσιπάκι ή/και το λογισμικό μας, τον προσλαμβάνουμε”.
Όμως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει γιατί “αν κάποιος καθόταν να το προσπαθήσει, θα ήταν πιο εύκολο να έφτιαχνε το δικό του από την αρχή”…
Η επόμενη γενιά Nvidia θα πλησιάζει τις επιδόσεις της σημερινής Τέσλα, αλλά θα είναι έτοιμη το 2021 και θα θέλει 2 χρόνια (το 2023) να αξιολογηθεί πριν της δοθεί άδεια κυκλοφορίας
Σε 2 χρόνια από τώρα όμως, (το 2021), η επόμενη έκδοση της τέσλα θα είναι ήδη έτοιμη, “3 φορές καλύτερη από την σημερινή”.
Άρα η Τέσλα, και στα επόμενα 4 με 5 χρόνια θα συνεχίσει να είναι 4 με 5 χρόνια μπροστά από όλες τις άλλες εταιρίες του κόσμου.
Συνημμένο: Το νέο …Ευαγγέλιο: “Το μονοπάτι για τον 1,5 βαθμούς”.
Εισάγοντας την έννοια των “αρνητικών εκπομπών”. Διότι “μηδενικές εκπομπές” δεν αρκεί. Οι ατμοσφαιρικοί επιστήμονες του πανεπιστημίου του Κολοράντο (φωτο), μέτρησαν ακριβώς τι χρειάζεται για να μην ξεπεράσουμε τους 1.5:
Πρέπει: 1) να μειώνουμε την κατανάλωση ορυκτών καυσίμων κατά 50% κάθε δεκαετία. 2) Να αφαιρούμε συγχρόνως και τα 2/3 του διοξειδίου του άνθρακα που παράγουμε. (το συνημμένο 2 δείχνει το πως παραμένει και δεν διασπάται το co2 ακόμα και αν πάμε 0% εκπομπών)
Καλύτερα να ξεκινήσει από τώρα διότι, αν ξεπεράσουμε τους 1.5 τότε θα είναι πολύ πιο δύσκολο να δράσουμε ώστε να μην ξεράσουμε τους 2…
Οι διάφοροι τρόποι που μπορεί να γίνει αυτό μελετιούνται και συνεχώς τελειοποιούνται:
Turning CO2 Into Food To Close The Carbon Loop – Pond Technologies
(Μέθοδος με καλλιέργεια φυκιών),
Turning CO2 Into Food To Close The Carbon Loop – Pond Technologies
(Μέθοδος με καλλιέργεια φυκιών),
συνημμένο 3: Το “συνθετικό δάσος”.
ΒιοΕπτάνησα ΒιοΙόνιο ερευνητικός Οργανισμός
με στόχο: 100% Βιολογικά μέχρι το 2030.